Friday, December 2, 2011

assignment

oh again. Baru form 4 tapi keje skola nya da mengalahkan budak form 5. jeles jeles jeles sebab member2 aku yang skola lain takde keje umah pon alih2 aku kene siapkan 2 assignment penting dalam masa 1 bulan lebih. so cutiku banyak dihabiskan dengan assignment yang bertimbun.

oh assignment. bila la kau nak siap ekk? kenapa la susah sgt tajuk yang aku dapat ni? kenapa aku dapat sampai 2 assignment padahal member aku dapat 1 assignment je

assignment oh assignment. semoga kau dapat markah penuh la ye setelah banyak kertas yang aku habiskan dan yang telah aku jahanamkan semata-mata nak buat assignment yg terbaik.

assignment oh assignment cepatla siap ye sebab hujung bulan ni aku nak g melancong. kalau kau lambat siap macam mana nak bersuka ria?

assignment oh assignment.
assignment la sangat ! SATU BENDA PON X BUAT LAGI MAHU BANYAK SONGEH PULAK! AKU SEKEH KARANG!!!

No comments:

Post a Comment