Friday, November 25, 2011

hospital oh hospital :)

td dlm kol 6 aq bgn siap siap nk g hospital. gedebak gedebuk dah nak sampai hospital ni,, amik no then tggu la dpn bilik no 14. serius doktor lembab giler..aku dok usha bilik sebelah dah makin tak ramai orang ni,, setelah sekian lama menunggu doktor pon datang.

aku masuk ngan sorang minah vietnam. doktor ni pompuan, india, muka memang tak dak nya nak senyum la kan. doktor tu macam malas nk layan sbb minah tu g salah tempat. lepas tu turn aku plak.

ok part ni yang paling bengang nk citer. korang tau x baru aku duduk die dah tny aku soalan macam seorang polis menyoal seorang banduan. cakap lagi nk marah marah. dalam hati aku ingat macam nak tampar je doktor ni. mulut alahai malas la nak cakap an. dalam hati bengang je. dahlah die marah direct depan nurse tanpa sebab yang munasabah. kalau kau x suke keje tu beheti sahaja doe ! tak payah sakitkan telinga orang nak kea dengar patah patah ayat kau tu.

No comments:

Post a Comment