Thursday, October 27, 2011

you make me said that YOU ARE SHITT MAN !



sesuai x tajuk kat ats ni ngan perangai kau ?? ape pny budak doe. haha ! mari kite gelakkan die ramai ramai ! (oit ! x lawak doe !) oke ,, malas sebenarnye nk bgtau org
tp perangai kau mmg mcm ****

takdela aku nak cakap aku ni bagos sgt .. (oke itu tersangatla bajet!) jaga adab boleh ?? bukankah negara kita ni penuh dengan sifat kesopanan dan lemah lembut ?? tp serius aku cakap aku pon ngok gak selalu tapi x seteruk kau nyah .. masok im org then nk maki tanpa alasan. cikgu kau ajar macam tu ye ?? sekali aku bg perangai sial aku kat kau baru kau nak senyap kann? tahniah la pade kau ye ! nasib baik x terkeluar ayat S*** aku kan.. kau masih beruntung KAWAN !
*bnyk lover aku bg kat kau haters TERCINTA*

No comments:

Post a Comment