Sunday, October 2, 2011

soalan yang buat orang bengang

Soalan Bangang Yg Buat Org Bengang !!

1) Bila Orang Nampak Ko Baring Tutup Mata.
Soalan : Ko Tidur Ke?
Jawapan : Taklah, Aku Ngah Training Macam Mana Nak Mati Nanti.
...
2) Imagine Ko Bwk TV Yg Rosak, Jumpa Technician Suruh Repair. Dia Msti Tnya Gk :
Soalan : Nk Repair TV Ke?
Jawapan : Taklah, Aku Bosan! So, Saja Je Aku Bwk TV Ni Jalan2.

3) Time Ko Bangun Tido, Terus Si Polan Tanya Ko :
Soalan : Ko Dah Bangun?
Jawapan : Ishk. Mana Ada. Aku Tengah Tido Sambil Jalan Ni (Wat Muka Geram).

4) Kawan Ko Call Phone Rumah Ko :
Soalan : Ko Ktner Tu?
Jawapan : Ada Kt Sini. Dkt Bus Stop, Tunggu Bas!!!

5) Diorang Nampak Ko Kluar Dari Bilik Mandi Dalam Keadaan Basah2 :
Soalan : Ko Baru Mandi, Ke?
Jawapan : Mana Ada. Aku Jatuh Dalam Lubang Jamban Tadi!

6) Korg Ada Kt Dlm Toilet, Pintu Berkunci, Ada Gk Orang Ketuk Pintu & Tanya :
Soalan : Ada Orang Tak?
Jawapan : (*suare kiut) Mana Ada Orang! Taik Yg Ngah Bercakap Ni!!!

Moralnya, Fikir Dulu Sblum Bertanya. Salah Tanya Bengang Jadinya. Huhu. :P

No comments:

Post a Comment