Thursday, February 3, 2011

Sogo, KL

Hari ni aku jalan-jalan kat Sogo. Nak mencari tempat makan bukan main susah lagi. dah la ramai nak giler. So, kitorang satu family makan kat tempat terceruk siket. Bagi orang tak nampak. Hehe. Lepas makan ape lagi. Shopping la. beli selendang je. haha! Yang akak aku punya ngal dia pergi cari tudung jerut leher. Macam ni lah lebih kurang gambarnye. Yang ade pemberat kat bawahnya. Aku cakap ape kejadahlah kau beli selendang macam ni. Karang time pakai ade yang terjerut kat leher kang baru tahu. At last aku pon tak tahu yang akak aku tu beli ke tidak selendang nye itu. Agak membebankan la bila tengok ade orang yang pakai selendang macam ni. tak ke berat kepala korang nanti? Dahla kepala sarat dengan rambut. Menambah lagi dengan pemberat kat bawah tu. Adoi!

No comments:

Post a Comment