Monday, February 21, 2011

Sambutan Maulidurrasul 2011

Sambutan Maulidurrasul 2011 yang diadakan di surau sekolah. Biasa sambutan Maulidurrasul ade ape? Ade ceramah la. Korang ni pon tak tahu.! Ustaz kami jemput penceramah dari luar. Bagozzzzzz sangat! Kelakar pulak tu! tak boring. Lepas ceramah pulak ade persembahan nasyid dari budak-budak dikir barat. ok tapi agak tidak puas hati sama mereka sebab ade yang main-main time nasyid! Apela korang ni. Time nasyid pon nak tawe-tawe. Tapi terhiburlah aku tengok korang menyampaikannya. hehe :)) Time nak balik pulak dapat sumbangan nasi dari sekolah. Nasi ape tah namenye. Yang aku tau dalam polisterin tu ade sayur, nasi dan ayam. Itu sahaja. Time nak balik pulak bas punye ambat. Hampir satu jam jugak aku menunggu. Sabar je aku. Last-last tahap kesabaran aku da semakin minimum aku terus call my mummy suruh beliau amekkan.! Haha. Sampai rumah cepat sikit.

SEKIAN.....

No comments:

Post a Comment