Tuesday, January 1, 2013

Menangis Di Hati

Dah ! Stop and enough ! Aku dah tak nak lalui semua ni lagi . Aku rasa macam sia-sia . Kenapa benda ni jadi pada aku ketika aku nak lalui hari-hari terpenting dalam hidup aku . Apa akan jadi pada masa depan aku nanti ? Tanggapan orang pada aku ? Family aku ? Aku tak nak semua ni berlaku . But , its all done ! Aku tak boleh nak undur masa untuk aku perbetulkan semua ni . 


Semua dah berlaku . Jadikan ia satu pengajaran . Aku takkan ulangi semua tu lagi demi ibu dan ayah . Studies is important in our life .

result keluar , aku takkan fikir benda lain selain sambung belajar , get higher mark , further study to degree, then master and make my mom and dad proud of me !

p/s: ya Allah ! jadikan tahun 1434 hijrah ini adalah tahun yang paling bermakna dalam hidupku dan jadikanlah setiap hari di tahun hijrah ini adalah hari yang paling bermakna dan menggembirakan .

No comments:

Post a Comment