Wednesday, September 19, 2012

Sayang Menguatkan Bukan Melemahkan

Oke, kalau kawan2 aku bace tajuk je mesti dorang da gelak besar.
And suddenly they asks, sejak bile Sharpay ..?

OH babe !
Do I care about it?
Enough la.
Semua orang boleh berubah kan?
Oke tapi aku x berubah babe !
Ini memang aku yang mungkin korang belum kenal kot.
Tapi ada antara korang yang da kenal perangai aku ni !
HAHA ! (ignore that !)

Oke.
Sometimes orang kate, aku tak boleh sebab aku tak kuat .
Apa yang aku boleh cakap ,
Love itself never been complicated.
everyone says that love hurts, but that's not true !
Loneliness hurts, rejection hurts, losing someone hurts !
everyone confuses these with love.
But, in reality love is the only thing in this world that covers up all the pain and makes us feel wonderful again ...
babe..
Once you reveal your feeling, everything will be fine and well smooth .

p/s:dengan sayang seseorang ianya akan sentiasa memberikan kita kekuatan manakala disayangi oleh seseorang pula ianya akan selalu memberikan kita keberanian untuk teruskan hidup !

No comments:

Post a Comment