Saturday, April 16, 2011

Cerita yang aku dpt dri teman terbaekku...

td sya ddk sorang2...saya rasa sunyi sgt2

dalam hati saya tanye mane awak??

tbe2 saye 6pak awak!!!

saya pown lambai r tgn kat awak!!

TAPI..!!!

past awak tengok saya awak terus perg jerw...

saye ras pelik???

awak tak 6pak saye kew???

SAYA RASA SEDIH SGT2...!!!

kmudiaaan 2ekor kpu2 terbang kat saya...

kupu2 2 pnggl saye...!!

sayaaa ikut jew kpu2 too..

rupenye mereka bawak saya ikut awak.....

saya jalan tepi awak..

...tp awak buat tak thu..jew//

macam saye ni tak wujud...

then

mase terpandang muke awak..saye tgk awak sedey..

saye nak tnye...p saya mcm xdop suare..

so...i juz follow u.....

at last awak brhenti kat dpan umah saya...awak menangis...

SEKARANG...

baru saya tahu..knpe awak sedey...

saya senyum biler awak bace an yassin ntux saya...

suare awak sedap...

awak mle usap tanda yg kat atas umah saye too..

tnda 2 adalah 2bji batu..

d atasnye terukir NAMA SAYA..

DAN 1995-2011...

lpas 2 awak tggalkan umah saye.,.

awak menoleh kat alamat umah saya..

TANAH PERKUBURAN ISLAM...

thanx bab igt kat saye...

klu kite btol2 sayang an seseowang 2...

bkan hnye bler dia ddunia.. p biler dya dah xderk pown kiter masaih boleh

tnjukkan kasih sayang kiter kat dye..

No comments:

Post a Comment