Tuesday, March 1, 2011

1.3.2011

Hari ni kira pembukaan bulan 3 dan penutupan bulan 2. Tadi aku sampai sekolah cam biasa. Dalam pukul 6.35 ade kot? Aku datang, rilek2 kat kosi kayu. Tunggu member aku ade la dalam 15-3o minit. Bila sume da sampai, yang kawan aku Fatin ni ade bawak satu paper gulung kat tangan dier. Aku mintak just untuk melihat isi kandungan di dalamnye. rupa-rupanya artikel pasal Peringatan Buat Para Remaja ''Cibta Dalam Islam dengan "Alasan". Kire ok la tu. Baik rupanya member aku sorang ni. Haha!

.................................................................................................................

Masuk kelas A1 pulak aku dapat feedback dari sorang budak yang mengatakan blog aku ni terlalu FORMAL atau boley dikatakan SERIUS. Macam tak je? Aku pon memikirkan hal ni sampai ke rumah. Malas aku nak pikir, aku capai PSP adek aku n majalah KAWAN yang adek aku beli semalam. Dalam majalah tu dier kata kita memang tak boleh nak puaskan hati sume orang. So, kita tak seharusnya terima bulat2 ape yang orang cakap. Cuma ambil sedikit dari kata2 tersebut. So, aku pun terpikir. Betul ke tak statement yang telah diberikan oleh budak tadi? Aku pun x taw. Korang bace, korang jawab.

No comments:

Post a Comment