Saturday, June 2, 2012

mereka-mereka

Pada 2.6.2012 ni aku nyatakan nama2 yang banyak beri sokongan pada aku masa aku down dan masa aku normal. Mesti korang tny kenapa 2.6.2012 bru nak buat semua ni .. Tak de ape pon. Saje je.

#My Mummy, Saimah binti Mohd Yusof
(The GREATest cooking in my life. Ibu seorang yang sporting and you slalu pentingkan pendidikan kitorang 3 beradik sbb ibu tak nak tengok anaknya hidup susah. Selalu support ape yang Syaira minat.. Always control my FB activities. HAHA !
thanks bu ..)

#My Daddy, Mohamad Dahlan bin Sanip@Saad
(Pencari rezeki yang terHEBAT ! Seorang ayah yang sporting, kelakar,hardworking and my topap supplier ! HAHA ! He always remind me to get higher mark in my important exam..)

#My Siblings Rara & Acha
(siblings yang paling giler yg aku ade)

#My Friends, SyaFeeMiRa studio, Jaja, Dyba, Zura, Pija, Fitri, Shahira, Fatin, Fara, Acul dan semua2 kawan kepada Syaira
(always support Syaira lagi2 time Syaira down. Peneman chat, peneman belajar, peneman hangout and so on .. )

#atok Tuminah
(selalu ingatkan untuk sentiasa menjaga kekemasan rumah. that's why umah aku teratur je.. HAHA)

#future brother-in-law, Fuad Dzali
(pembawa berjalan bersama cinta hatinya RARA. Time syaira stress die ngan kak RARA bawa Syaira g jalan pusing bandar.)

#My Mr. Spectacle, Mr.S
(Encik rrrrrrrr. HAHA ! Someone yang selalu bagi advice dan die yang selalu ingatkan Syaira untuk belajar rajin2. Pembimbing semangat. Percaya yang Syaira bole buat sesuatu perkara tu dengan baik. Dia juga yang selalu gembirakan Syaira dengan ayat ajuk dia.. )

#cousin,aunty,uncle,teachers, readers and who knows about me..
(korang juga tak dilupakan !)

p/s:

People always says that me must love study before love somebody. But for me, i have to love somebody before love study because they will give us a strength to love study..

No comments:

Post a Comment